Görme Engelliler

Hakkında

 
Kurum Kodu : 756168
Kurum Adı : Işıklı Ortaokulu
Telefon : 0256 247 0107
Faks : 0
WEB Adresi : http://aydinisikliortaokulu.meb.k12.tr
Adres : Işıklı Mahallesi Efeler/AYDIN

VİZYON
Işıklı Ortaokulu Vizyonu : Kendine ve çevresine saygılı, Gelişime açık, Bilgi çağının insanını yetiştiren IŞIKLI ORTAOKULUYUZ.

MİSYON
Işıklı Ortaokulu Misyonu : Kendine saygılı, özgüveni olan öğrenciler yetiştirmek, İnsan haklarina saygılı, kendi haklarını bilen, savunan, Başkalarının haklarına saygı duyan, bireyler yetiştirmek, Milli eğitim temel amaçları ve ilkeleri doğrultusunda, Bir üst öğrenime hazırlanmış insan yetiştirmek. Çağın gelişmelerinden haberdar olan, edindiği bilgiyi kullanabilen, Araştırmacı, ufku açık, ileriyi gören bireyler yetiştirmek. Zihinsel, bedensel, duygusal, sosyal, kültürel gelişimini sürdürmeye Hevesli bireyler yetiştirmek. Doğayı seven ve koruyan bireyler yetiştiren, IŞIKLI ORTAOKULUYUZ.

BAŞARILAR
0

KURUM BİLGİLERİ
Öğretmen Sayısı : 9
Rehber Öğretmen Sayısı :
Öğrenci Sayısı : 74
Öğretim Şekli : Tam Eğitim Öğretim
Ders Başlama ve Bitiş Saati : 08:40 - 12:00 13:00 - 15:20
Derslik Sayısı : 4 Atölye-İşlik Sayısı : 1
Fen Laboratuarı Sayısı : 1 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 1
Resim Sınıfı Sayısı : Müzik Sınıfı Sayısı :
Yabancı Dil : İnternet Bağlantısı : ADSL (1 Mbit)
Hazırlık Sınıfı : 0 Konferans Salonu : 1
Spor Salonu : 1 Yemekhane : 0
Misafirhane : 0 Kütüphane : 1
Kantin : 0 Revir : 0
Bahçe : 0
Lojman Sayısı : 0
Lojman Bilgisi :
Pansiyon Bilgisi :
Isınma Şekli : Kalorifer

ULAŞIM BİLGİLERİ
İl ve İlçe Merkezine Uzaklık : İL MERKEZİNE 2KM UZAKLIKTADIR.
Ulaşım : IŞIKLI BİRLİK DOLMUŞ HATTI BULUNMAKTADIR VE HER 10 DAKİKADA BİR ARAÇ GEÇMEKTEDİR.
Servis Bilgisi :
Yerleşim Yeri Bilgisi : IŞIKLI MAHALLESİ

İSTATİSTİKLER
Kontenjan Bilgileri :
Taban-Tavan Puan Bilgileri :
Okulun YGS/LYS Başarı Durumu :
LYS'de Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi :

OKULUN SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLERİ
Sportif Etkinlikler :
Bilimsel Etkinlikleri :
Proje Çalışmaları :
Yurtdışı Proje Faaliyetleri :

DİĞER HUSUSLAR
: